Reglementen

1.Inschrijvingen begint om 19.00 uur.

Kom op tijd IVM de drukte.

De avond begint om 20.00 uur.

De zaal is van 19.00 tot 19.50 uur open voor het bezichtigen van de koopjes.

 

 

 

2. De goederen die zijn toegezegd,

worden opgehaald op vrijdag 20 januari 19.00 t/m 21.00 uur en zaterdag 21 januari gedurende de gehele dag, van 10.00 uur tot 17.00 uur.

 


Wilt u ervoor zorgen, dat het op deze dag klaar staat?

Als onze ophalers 2x aan de vaste deur zijn geweest,

vragen we u om het voor maandagavond   klaar te zetten,

vanaf 19.00 uur tot 20.00 halen wij het op.

Levende,have,en aan bederf onderhevige goederen worden opgehaald op zaterdagmorgen 4 februari vanaf 10.00 uur.

 

 

 

3. Nadrukkelijk vragen we:
- Schenkers van gezellige (kaart-)avonden, werkdagen, rondleidingen
enz. om voor de veilingavond een datum,

van dit koopje, door te geven in overleg met de koper.

 

- Schenkers van bv. taarten en andere diversen goederen krijgen hiervan een bon,

zodat taarten en andere diverse goederen op zaterdag gebracht kunnen worden tussen 10 en 12 uur in dorpshuis AHOJ,

maar: diverse goederen kunnen ook op afroep gestemd worden.

 

 

 

4. Wij vragen u om niet af te wijken van het toezegde.

Dit geeft slechts moeilijkheden bij de verkoop. De catalogus is immers samengesteld op grond van de toezeggingen.

 

 

 

5. Goederen worden verkocht in de staat waarin zij zich bevinden

 

 

 

6. Van de door u door u aangekochte goederen ontvangt u tijdens de veilingavond een bewijs van aankoop.

U wordt verzocht op deze bon uw naam en adres en e-mailadres te vermelden.

 

Tegen inlevering van de aankoop bon ontvangt u aan het eind van de avond,

na betaling (Cash of Pin), de door u aangekochte goederen.

Dit geldt ook voor de aankoop van diensten en waardebonnen.

 

Bij inlevering van de aankoop bon ontvangt u een tegoedbon met verdere informatie of de waardebon.

Goederen worden niet onder de pauze uitgezocht en meegegeven.

 

 

 

7. Als u koopt voor iemand anders of op de veilingavond uw koopje doorverkoopt,

vragen wij u dit door te geven aan de penningmeester, Petra Blokdijk.

Dit kan door duidelijk de naam bij het opsteken van uw bordje met nummer te noemen of op een later moment dit persoonlijk aan te geven tijdens de veilingavond.

Anders komt uw naam op de nota en dient u zelf de betaling te regelen.

 

 

 

8. Wij verzoeken u de aangekochte goederen zoveel als mogelijk,

zaterdagavond mee naar huis te nemen.

Indien dit onmogelijk is,

kunt u uw goederen afhalen zondagmorgen 5 februari tussen 10.00 en 12.00 uur.

Goederen die dan nog blijven staan, blijven staan voor eigen verantwoording.

 

 

 

9. Indien u op de veilingavond een door iemand aangeboden gezellige (kaart-)avond, werkdag o.i.d. hebt gekocht,

dient u de zaak zelf verder te regelen met de betrokken persoon, personen of vereniging.

 

 

 

10. Werkdagen, gezellige avonden, enz.

waarover vóór 1 januari 2018 geen contact is geweest, verliezen hun geldigheid na 1 januari 2018

 

 

 

11. Betalingen kunnen geschieden na de veiling op de veilingavond zelf of bij het ophalen op zondag 5 februari tussen 10 en 12 uur.

Voor bedrijven kunnen wij een gespecificeerde nota maken en ontvangt u dat zo spoedig mogelijk.

U kunt nogmaals met de PIN of Cash betalen.

 

 

 

12. Vermeld uw naam, adres, tel, woonplaats, e-mailadres en kavelnummer.

 

 

 

13. Voor vragen of opmerkingen over de nota's kunt u contact opnemen met het bestuur van H.V.V. Sportveiling (wie dat zijn kunt u onderaan de pagina terug vinden).

 

 

 

14. De veilingorganisatie en vrijwilligers zullen tijdens de veilingavond alle medewerking verlenen om de aanwezigen een gezellige avond te bieden.

Anderzijds gaan wij ervan uit dat u al het mogelijke zal doen om de avond zo prettig mogelijk te laten verlopen.

We benadrukken echter wel dat de veilingavond een gezellige avond is, waarbij mensen niet alleen luisteren naar de afslager.

Er is geroezemoes in de zaal.

We vangen dit op door in het voorste deel tafels en stoelen te zetten voor mensen die het veilen rustig willen meemaken en het geluid beter willen horen.

 

 

 

Afslager: Mats Tiebie

bij gestaan Huub Tiebie

 

Notulist: Erik Dekker

 

Organisatoren/bestuur:

 

Michel Blokdijk

Arnold Hoorn

Anita Hoorn

Huub Tiebie

Jacqueline de Nijs

Kristel van Ooijen

Leoni Nuijens

Rory Burger

Michel Bruin

Rolf Kusch

Tarno Schilder

Margreet Jaarsma

Paul Glas

Tonny Entes

Astrid Strooper

 

 

De avond staat onder toezicht van notaris .Dhr. Marten Swart